Saturday, January 28, 2012

Layan Ombak Rindu

Arrr....baru abis layan Ombak Rindu .... hujan kat luar tu memang menambahkan tragik masa aku menonton. Rasanye dah lama sangat aku x layan cerita mcm ni sbb memang aku x gile movie pon. Dah lama filem ni kluar tp baru skang aku ade perasaan nak tengok.

To me this love story is OK to watch...relax ...x payah nak pikir teruk2 mcm tgk The Matrix..huhu. Anyway what i love most about this story is the background song called Ombak Rindu. I was surprised it sang by Adira, sepanjang menonton aku dok pikir siape punye suara yg terkesan di hati ni! Serious her voice really make this song awesome! Guitar ku...esok ko teman aku layan lagu ni ok!

Joe....I miss U! Good nite




Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
(hohohoooo...)

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya tuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada CINTA AGUNG

Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku tersiksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

No comments:

Post a Comment