Monday, May 21, 2012

8 days before I left Miri

Salam sejahtera.....hari ni 22/5/12 :)

Adoiii...penat betul badan ni. Baru je siap keje2 memacking...Alhamdulillah akhirnye aku berjaya gak kemas barang2 yg nak kene bawak balik. Seminggu jugak nak siap walau pun sikit....keh. Esok forwarding agent datang kol 9am to do final packing untuk barang yg besor2...heheheh tp yg paling besor kipas and aircond set je...yg lain semua dlm kotak. Aku dah siap2 pack sbb nanti x pening kepala nak cari. Kalau ikotkan bole je nak mintak agent tu yg pack tp aku x suke ler....hahaha. nanti abih barang2 rahsia aku diaroang tau! By esok semua barang2 ni dah kene angkut p port termasuk la CBM kesayangan. Harap2 semua ok la hendaknye. So untuk beberapa hari patah kaki sbb xde krete and pakaian pon ala2 kadar je...tinggal yg nak di pakai minggu ni sampai 29/5. Selebih tu clothing for NZ trip...yeaaaaaa.

Kat opis pon dah start mandom sbb ramai yg away...p training la, cuti awal la etc. Biaselah kalau dekat2 Gawai kebanyakan ambik coti panjang mengalahkan org yg berbangsa Iban...huhu..(aku pon sama daaa). Sedih pon ade, tinggal 8 hari je before i back for good. Tadi bos tanye Jiha lg bile nak buat farewell aku...iskh2...sedih...kalau boleh aku takmo farewell. Selambe je aku cakap dgn bos...takyah le beriya (dlm hati aku tak nak susahkan org organize makan2).. Tapi bos ni semangat betul nak raikan aku..mayb as appreciation kot sbb dia kata kene mesti kene beriya sbb aku dah nak blah...Ok bos sy ikot je. Die sedekah duit lagi..memang baek la bos aku ni...tp sayang x sempat nak berbakti sgt aku dah nak pindah! BTW...aku rasa terharu gak bile bos yg sungguh2 nak buat farewell...ape lg nak cakap... just a big thank you for you bos! (heheh kompom die tak baca ni)...aku doakan die murah rezeki!

ok good nite...esok satu lg hari yg memenatkan dgn barang2 ni. Hopefully all the stuff can be ship on 25/5, kalau idok berGawai dulu le barang2 aku tu kat Miri Port.

Arrrr....ngantok bangat tp x bley tido...cube2 tutup mate.





No comments:

Post a Comment