Sunday, February 19, 2012

Weekend at CTawan

As-salam...

Adoinyee....Seminggu lepas aku bz aje so sbb tu le x memblogging. Nak criter pasal keje kang x best pulak, bukan kata org lain aku sendiri pon malas nak baca pasal keje. Kalau ikotkan aku dpt dtg KL on the 16th evening tp ari tu discussion delay sampai mlm aku terpaksa fly to KL on the next day. Takpe la kene sama adil, siapkan keje pas tu baru bole meeting kat KL dgn tenang dan balik dating dgn lebih tenang heheh. Seronok dpt balik walaupun kejap.. Cam tu lah rutin sejak duduk miri,ade peluang balik aje x yah pikir panjang.. Kroje smpi bile x abis. Both, work & family are my responsibilities...so buat dgn seikhlas hati nyeh2.

Ok la, ari Sabtu aku terperap je kat rumah sbb Joe keje...kat umah pon xde buat ape sbb kepenatan. Layan blue ray made in Vietnam...Real Steel memang syiok. Agak ketinggalan macam biase, aku tgk movie ikut mood nak tgk. Cerita mana bole lapok kan? jd aku layan movie bile keadaan mengizinkan saje. Boring2 aku tgk le kerenah anak2 kucing kitaorg yg makin membesar...DG & Wu. Sangat cute tp sayang takot dgn aku...mak tiri skali skale balik cam tu la jadinye.

Hari ni aku  dgn Joe p breakfast kat gerai tepi jalan...seronok dpt lepak2 sambil mkn roti canai dgn air kegemaran ku semestinye NESCAFE panas.Terasa kesedapan coffee lalu dr tekak ke perot...tambah lg pagi tadi baru lepas hujan. Ape yg best dpt spent time with Joe....borak2 yg x penah abih!

Oh yee..aku nak promote skit pasal TESCO di CTawan ni. Bukan ape, bg aku best shopping kat sini lagi2 untuk wet food.So after bf kitaorg merayap jap ke situ.....wahhh memang fresh sayur mayor, ikan, udang semua. Harga pon berpatutan (sbb Joe bayor...tq Yang :)). Dari nak beli maggie trus beli lauk untuk lunch. Sambil Joe sibuk pilih barang, akau yg xde keje ni snap2 gambor le...mai tgk...


freshh betul ikan2 ni..mata pon bersinar lg..tak caye zoom
Udang pon sogar2
Daun bawang sgt gemok
sayur ade byk...kangkung belacan sodap
tgk ni....sihat cik karot
Broccoli...RM1.90 > seketol ikut berat
various selection of beef
Marinated beef & lamb 
Also got marinated chicken in BBQ, Hot & spicy or honey
Joe chose for beef...errr pic ni lamb 
Ok da siap tangkap barang
Happy face before paying

What for lunch?? Taraaaa ni la die caesar salad by chef Joe. Pic atas tu aku je yg suke2 ambik bukan nak masak pon...x sempat da nak ciow ke KLIA.

BTW, thanks to Joe for the simple yet delicious lunch. Kadang2 x payah banyak effort nak ambik hati pasangan kite...ni dah cukop buat aku happy and luv him more! harhar....from miri with Luv! Gud nite

Salad with grill black pepper beef and chicken with yellow mustard ...mouth watering!

No comments:

Post a Comment